Çarşamba, Ağustos 11, 2010

kültür kusmuğu

hiç birgün hiçbir yerde geçmeyecek bir hiç(k)aye :

anti isimler : da, vincent, picasso, salvador, gog, dali, lisa, pablo, vinci, leonardo, buda, van, mona

hiçbir şey herhangibir kitabın herhangi bir sayfasında karışmış bulunmaktadır. önce ters kuruluyoruz:

sonra isimler toparlanmışlar bir karara varmışlar. kendimizi nasıl yanlış hatırlatıp bu hafıza yükünden kurtuluruz demişler. leonarda da vinci ellerimle kendimi attıracağım demiş tutmuş mona lisa yı kurmuş. buda ise şimdi değilse bile bir gün mutlaka karşılacağızdır demiş(gülümseyerek) ve elim günün gelmesini beklemiş.picasso durur mu o da ismimin bir harfini atıyorum dali demiş gel bana ön ayak ol. bu duruma işkillenen leonardo vincent van gogh a bu sular ki dinin temeli gibi eksik bir laf etmiş bunu duymaya dayanamayan çıldırının anaforundaki gogh(çünkü güneş iyi) akıllara taş çıkaran bir hareket çekmiş.

her şeyden münezzeh bu hikaye burada bitiyor.
ve sanıyorum deklanşörler o günden sonra doğruyu gösteremeyecek.


umarım yüksek sesle okumuşsunuzdur. ithafen.

6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. hanginiz yazdı bunu sayın adaşlarım.
    tez siline.

    YanıtlaSil
  3. buraların bir numaralı alay konusu olduğum için siz niçin ironi kavramıyla imtihan ediyorsunuz beni.

    YanıtlaSil
  4. değil. neden. diyemeyeceğim.
    yapma dedim yaptılar gönül.

    YanıtlaSil

iddia ediyorum ki