Salı, Mart 30, 2010

ayaküstü

olay anlaşılacağı üzere ayaküstünde bitecek mart ın menekşelerinin dibinde geçmektedir.

-günlük yazmayı öğreniyorum kardeşim ayşe'den.
-ben de ayşe yi öğreniyorum bazı günlüklerden hacı.
-mühim olan öğrenilecek ayşelerle ağlanılacak ayşelerin çarpım tablosu hacısaffet.
-yani bana matematikten bir 'malzeme' çıkarsa bakışlarıyla kalan denklemi çözemeyiz miyiz?
-derecesini şapkasında taşıyan herkesle hayır.
-o şapkaya bir şiir daha ekleyemem artık gibi geliyor bana.
-o zaman ekim akımlarına katılırsın.ya da dünyanın dört bir yanından gelen yalancılarıyla takılırsın. ekip-biçme,edip kaçma dünyası.
-bir de edip cansever siyasi görüşüne katılırken bizi üzen fotoğraflarda yakışıklı çıkma zorunluluğunun canına yanayım.
- dünya nimetleri pişman olurlar mı bir gün bu mart menekşelerini koklamadığına? şimdi fik. frikik olur.
-o zaman çekilelim yoldan fiktir olup.
-şiirin edilgenliği üzerine birşey demeden gitme hacı.
-bu fiillerin kurbanı olduğum gibi odamdaki filleri de güneşe tutuyorum hacı, boşversene.
-yalnız bir kovboy musun yoksa anam? kazancı bedih ler kovalasın seni.
-gülersek düşeriz diyeceğim hem ayağımda mp(marka olan) yok.
-kıyak bloglar, görünmez kuşlar ve gaybana ekmekçi bizi etkin bir yanardağ kılmasın mı.eyvah(babam!)
-hafife almayalım ihtimal kelimesini sonra bayırdan aşağı tekme tokat.
-olur ya bir inme iner.belki kuyuya düşersin.ha
-o değil de. şimdi ben bu konuşmadan kimin ne kadar anlamayacağını düşünüyorum da , kulaklarım kızarıyor.
-zaten ar damarı da alından geçiyorsa bize kakül yakışır hacı. makas de.



3 yorum:

iddia ediyorum ki