Pazartesi, Mart 29, 2010

üsküdarca ihe

Ben ekmek yerdim, poşet bedavaya gelirdi

Yakışıklıydın da uzaktan bir sesin vardı ekmekçiydi

Koşar adım bana gelirdin ben bayırdan aşağı

Yürürdüm, ekmekleri senden sonra süpürdüm

--

Araban da vardı, ben rengini sen sandım

Bebek’te deniz vardı, içimde ekmek teknesi

Kafan vardı ne güzel kafan

Uzatırdın kapıdan önünde yok bir menekşe

--

sen ne model sigara içiyon, ben develi
küfrümün üzerine bir de kervan eklemeli
mağaralı ibrahim seçiyor gömleğinin rengini
bilmez miyim sandalyede oturmanın keyfini be ali
.

15 yorum:

  1. o arabanın rengi değil ama temeli on kuruştur.
    her geçişin ihede bir deve boynu üretir.

    YanıtlaSil
  2. kafası kopasıca on kuruş sapığı diye birşey var hacı.

    YanıtlaSil
  3. hacı belki de biz sapığızdır.
    herkes blog yapıyor yaa nolcak.

    YanıtlaSil
  4. yan yana yorumlardanım.
    allah bizi de sevsin.
    başka ne diyeyim artık.

    YanıtlaSil
  5. allah her seçilmişi bir başka sever.dir.herhalde.

    YanıtlaSil
  6. eller kapıda kalmasın.
    şiirdeki ap açık geçmişinizle yargılanacaksınız. üç nokta.

    YanıtlaSil
  7. git hazırlan. sonra sen kapıda kalırsın.
    ayrıca akbilini unutan gelmesin.

    YanıtlaSil
  8. onu gördüğüm son renk diye bir şey var.
    mekanın cennet olsun.
    helvanın tadı güzel olsun.
    amin.

    YanıtlaSil
  9. gömlek mavisi oldu gözlerim birden. onbir gündür yerlerde ekmekler. bize de günah.

    YanıtlaSil
  10. şimdi muazzam filmimizin telefon kulubesi sahnesine dönüyoruz: ben onu çok seviyorum.
    ve seviyordum öldürdüm.

    YanıtlaSil
  11. ekmekçilerim olur, ekmekçilerim ölür.

    YanıtlaSil
  12. dünyanın tüm ekmekçileri eksi bir.

    YanıtlaSil
  13. helvasını yediğim ya da ayvayı.

    YanıtlaSil
  14. hay allah belamı versin nerdesin ya?

    YanıtlaSil
  15. dünyanın tüm ekmekçileri eksi birdeki başarıyı daha önce fark edememişim

    YanıtlaSil

iddia ediyorum ki