Cumartesi, Nisan 03, 2010

bot-pori

bugün çaydanlığın tekiyle takıştım.
yankılandı sesim apartımanda.
sonra çıktık gittik evden
aslında ekmekçiyle biz evvelden
kuruş alıp verirdik,o şimdi ölü
mü? bebeğe mi gitti acaba?
hani beraber gidecektik?
ulan dedim bana bu yapılır mı?
bakılır mı üsküdar da her pembe giyene
yol vermenin her fiil anlamıyla derinden
üzülüyorum ben böyle gece gece gitmeden.
ya ben manyak mıyım? söyle canım hassas mıyım?
çimenleri işin içine katar mıyım?
-oldu zamanında.
sonra adamlar kaydı adamların elinde tasmalar

ki hepsi rezil aslında benimkisi bir köpek takıntısı
döndük geldik eve, yolda bişeyler olmuş.

ağzından bir küfür gibi çıkıyor bütün isimler
baktım diğer merkezim zaten yoktu yerinde
cantık dedim ağzıma türkçeden kusmaya başladım
bu cümleden sonra herkes ağlayabilir.
buralara bir sigara

8 yorum:

  1. bu iddia benimdir. ilişmeyin.

    YanıtlaSil
  2. şiirdeki bebek iddiası 330. madde gereği değiştirilebilir. o şimdi yapayalnız bir yeniçeridir belki.

    YanıtlaSil
  3. bir de şu yazıyı ne zaman görsem canım simit ayran çekiyor cantık da var ama o değil. yani gecenin ilk yarısı şimdi simit yaran olsa.

    YanıtlaSil
  4. yazımım yanlış olmuş ama allahıma binşükür anlatımda bir sorun yok.

    YanıtlaSil
  5. retorik sanatıyla uğraşalım, uğraşmayanları uyaralım.

    YanıtlaSil
  6. böyle diyelim onlara.cıss. caaanım insanlar.

    YanıtlaSil
  7. canımızı okuyan caanım insanlar biraz da canınız cantık çeksin ayol.

    YanıtlaSil

iddia ediyorum ki