Cumartesi, Nisan 10, 2010

ekmekçiye naptığımızı herkes öğrenecek

lhasa,seni çok özlüyoruz. şaka şaka birşey hissetmiyoruz. ama ekmekçi için öyle mi ya? hiç çay içmedik onunla.sen neredesin ey ismini bilmediğim güzel? ben daha mutsuz olamam o yoldan her seni görmeden geçişimde. aklımda ellerin hep o kapıda kaldı. ah görmeden olmuyor. sen neredesin? bebeğe mi taşındın? gel etme. bilmiyorum bir tesadüf kelimesi bu kadar ağırlık yapabilir mi üzerime. yaa biz sana naptıkk yaaa?(seslendirmeyi bizahiti ben yapacağım)
arkadaş, malzemeyi de kursağımızda bıraktın hem kendini mi yaktın o fırında.
şapkan düştü yerlere.bak biz içinden sirk çıkardık sadece sana. o kapıyı kapadığın gibi açsaydın bir hışımla ayaklarının önüne bir sirk bırakılmış olacaktı. fakat sen de nadide bir çiçekmişsin
çok yüz kaybetmişsin(her ekmekçi gibi) be abicim.
şimdi sonsuza uzayan mavi arabalar. şimdi elinin pasıyla azıyor toprak. şimdi egzoz sana yazım yanlışı yapmış be çiçeğim. şimdi berberler saçını uzatmış.şimdi bizim merdiven başlarında ümitkesen boğazıyla kurduğumuz kanal.

hiçbir ekmekçi bu kadar sevilmiş midir abiler.

hiçbir fikri bu kadar özlenmiş midir ya da

cehenneme merhaba




15 yorum:

  1. o ekmekler kefenimize yapışır musa rami.

    YanıtlaSil
  2. burada çıkarttığımız günahlarla işin içinden çıkamayacağımız kesin musa. üstelik ızdırabımız ka(ri)zma kemalle muasır medeniyetler seviyesinde tavan.

    YanıtlaSil
  3. merhaba dediysek merhabadır.
    silahlara da cehenneme de.
    ya da ben size inkilap anlatacağımdır biraz.

    YanıtlaSil
  4. sen o son bakışları görseydin diken üstü 45 saliseyi yaşardın musa iddia ediyorum rami ki.

    YanıtlaSil
  5. bilincimi altüst ettin anam babam.

    YanıtlaSil
  6. quantum perspektifinden karbonhidrat fenomeni.
    suyu şişesiyle içmeliyiz.dir.

    YanıtlaSil
  7. evdeki karbonhidrat eksikliğinden dolaptaki pastayı kurşunlayacağım şimdi.

    YanıtlaSil
  8. tebrik ederim fransız devrimini devirdiniz.

    YanıtlaSil
  9. fransız devrimi görüldüğü üzere yani şuan göremediğimiz o mazlum bayırdan bizim evin dolabına kadar uzanıyor. isviçreli bilim adamlarının yaptığı araştırmalara göre portakalı sıkan suyunu içermiş.

    YanıtlaSil
  10. isviçreli bilim adamlarını bize çay içmeye davet ediyorum. isveççe şiir okuyacam onlara.

    YanıtlaSil
  11. ekmekci emek sattı şiir kazandı, kaybettiğinin farkındayken yalnızca.

    YanıtlaSil
  12. gerçekten de ekmekçinin emeğini eline verdirdik gibi bir felaket.

    YanıtlaSil

iddia ediyorum ki