Cuma, Nisan 09, 2010

unutulan her şey kimi hatırlatır?

-"kılıcı annene saplar mısın şair?"


sen kimin şiirini yazdın reşat ,mecalin var mı şimdi yaradanda?
geç kaldığını buluyorum yoksa ölümünün rabbini mi?
bak kılıcını okuyorum sözümü çiziyorum sonra kalu bela
ben annemi yaşatıyorum reşat, mecalin var mı şimdi yaradanda?

sen kimin içinden çıkmak istiyordun reşat, mecalin var mı şimdi kadında?
ve bu içimdeki döktürülmüş erkeğin karşılıksız şiiri mi?
bak kılıcını saplıyorum ismini çiziyorum sonra doğmamış kızlarımın
bütün erkek çocukların adı reşat,mecalin var mı şimdi kadında?

sen ne demek istiyordun reşat, mecalin var mı şimdi mezarda?
erkek türk tabutu topraksız kaç kitap eder?
bak kılıcını siliyorum altını çiziyorum sonra kendimin
erkek türk şiiri tabuta konuyor reşat, mecalin var mı şimdi mezarda?


yoksa şiirini rahatsız mı ettik?

7 yorum:

iddia ediyorum ki